Kuukausi: joulukuu 2015

Boxing day

Muutamat vedot: Oon aika paljon pelannut Leicesteriä vastaan tällä kaudella, koska oon uskonut, että lento loppuu jossain kohtaa. Nythän tässä käy niin, että kerrankin ku saan peliä sille niin varmasti kyykkäävät. Vakiot myös viritelty, saa nähdä kuinka se sitten menee.

Viikonloput betsit

No niin reissua pukkaa, joten ainakin osa vedoista nytten jo sisään. Tosin nuo on jo pistetty eilen tulille. Jos oisin tiennyt Josen potkuista aijemmin niin oisin varmaan passannut tuon vedon. En oikein tiedä miten suhtautua nyt Chelseassa vallitsevaan tilanteeseen. Voi olla piristys tai sitten ei. Bookerit: Pinnaclesports, Sbobet, Marathonbet

Maanantai 14.12

Jumppa tehty, viikonlopun laiskottelun seurauksena tänään oli jalkareeni mukana. Muutenkin tälle viikoa kerkee käydä sen kaksi kertaa niin otetaan selkää sitten seuraavassa reenissä. Rinnalle ja hauikselle vain periaatteessa ylläpitoa. Jalat:  Reisiojennus + reisikoukistus 30-60kg 4x 12-15 Reisiojennus 80kg 3x 6-8 Hack-kyykky 80-120 kg 3x 8-12 SizzySquat 3×10 Rinta: Vinopenkki smitissä: 40-70kg 3x 15 + 80kg

La 12.12 gameday

Muutamia vetoja tuli löydettyä. Aika vähän kerkeää nykyään otteluita seuraamaan. Nämä pelit tulevat suoraan konearviolla ja sielt sitten valitsen ne parhaimmat tiettyä prosessia noudattaen. Tänään pitäs käydä jumpallakin, mutta taitaa siirytä huomiseen se. Tässä tämän päivän arvaukset:

Olkapää & ojentaja jumppa

Keskiviikko 9.12 Vähän väsynyttä oli olkapää&ojentaja jumpan osalta, mutta tulipahan tehtyä ja ihan hyvin osu oikeisiin paikkoihin. Olkapäät Shoulder Press koneessa 20-40kg x 15-20 + 50kg 3×6 /puoli Takaolkapää + Sivuviparit kp 12kg 4×12 Pystyviparit vuorotahtiin 22-24kg 3×12 Takaolkapäät ristitaljassa 10kg 3×15 Ojentaja Pushdown tangolla + Pushdown köydellä 20-25kg 3×20 Ranskalainen punnerrus + kapeapenkki 30-35kg

Rinta-Hauis pelleilyä 7.12

Tuli käytyä maanantain kunniaksi eilen jumpalla ja harrastettiin rinta-hauis pelleilyä. Aikamonella näkyy olevan maanantaina ohjelmassa ainakin rinta, joten vähän tungosta oli. Chest Press koneessa: 20-40kg 3×15 + 50-55kg 3×6 /käsi Vinopenkki käsipainoilla: 30-32kg 3×6-8 /käsi Flybes + Punnerrus käsipainoilla: 10-12kg 3×15+15 Tuettu hauiskääntö käsipainoilla: 12-14kg 4×12 Hauiskääntö suorallatangolla seinää vasten: 30-35kg 3×12 21:n taljassa 15kg