Rinta-Hauis pelleilyä 7.12

Tuli käytyä maanantain kunniaksi eilen jumpalla ja harrastettiin rinta-hauis pelleilyä. Aikamonella näkyy olevan maanantaina ohjelmassa ainakin rinta, joten vähän tungosta oli.

Chest Press koneessa: 20-40kg 3×15 + 50-55kg 3×6 /käsi
Vinopenkki käsipainoilla: 30-32kg 3×6-8 /käsi
Flybes + Punnerrus käsipainoilla: 10-12kg 3×15+15

Tuettu hauiskääntö käsipainoilla: 12-14kg 4×12
Hauiskääntö suorallatangolla seinää vasten: 30-35kg 3×12
21:n taljassa 15kg x3
Hammer-kääntö 12-14kg 3×12

Kohtuu hyvä reeni viikonalkuun ja plussana vielä ku kerrankin vaivauduin menemään pyörällä, jotta saa jostain aerobista liikuntaa. Olkapää ei ole vielä siinä kunnossa, että sais paljoa isompia painoja käytettyä. Hauiksen pitkänpään jänteen yläosaan tuli keväällä/kesänalussa repeämä. Sitä sitten kuntoutettiin kauanaikaa, muuten suhteellisen ok, mutta hiukan huteran tuntonen ja voimatasot ei oo mielestäni palautunut. Voihan se olla myös miehen heikkoutta.

Pientä dieettiä myös päällä taas vaihteeksi 106.5kg tippu 98kg ja siinä sitten tuli pieni tauko ja jonka aikana paino pysyi aika hyvin 98-99.5kg hujakoilla. Nyt tarkotus josko sais tuonne 90kg tietämille ennen kesää. Kiirettä tässä ei siis ole.

Add a Comment

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *